21 Eylül 2007 Cuma

Zana: Öcalan terör örgütü lideri değil

Leyla Zana savcılığa verdiği ifadesinde Abdullah Öcalan'ın Kürt halkının liderlerinden biri olduğunu ileri sürerek, “Öcalan'ı terör örgütü lideri olarak görmüyorum” dedi.

Seçimler öncesi DTP Milletvekillerinin desteklenmesi için Diyarbakır, Adıyaman ve Iğdır'da yapılan mitinglerde, Türkçe- Kürtçe konuşan, konuşmalarında terör örgütünün propagandasını yaptığı gerekçesiyle hakkında 3 ayrı soruşturma açılan DEP eski Milletvekili Leyla Zana, dün akşam saatlerinde Avukatları ile Diyarbakır'da Cumhuriyet Başsavcılığına giderek ifade verdi.

Bu ifademde amacım toplumların bölünmesi değildir. Amacım toplumların kendisini özgürce ifade edebilme, yerinde kendisini yönetme ve özgürce yaşayabilmesidir. Benim herhangi bir suç işleme kastım yoktur. Ben sadece düşüncelerimi, geleceğe olan umutlarımı ve ön görülerimi toplum ile paylaştım.

 

Hiç yorum yok: