12 Mayıs 2008 Pazartesi

Bir okuyucudan gelen "Nufus kayitlari" hakkinda yasanmis bir olay

Bugun yasadigim bir olayi, bilgilendirme adina sizlere yolluyorum, malum secimler yaklasiyor... bir kez daha kutuklerinizi kontrol edin sizin evde sizden baska kimler yasiyor ogrenin...
 
'Nasil yani?' dediginizi duyar gibiyim..
 
Gecen gun ben evde yokken biri gelmis ve bir teblig birakmak istemis..Tebligat ( Emniyet mudurlugunden) Emine Gulgun Egeli adina...
Bizde calisan kiz oyle biri yok demesine karsi adam oyle israrci davranmis ki kapici da, kiz da, acaba mi deyip beni cepten aradilar, benden de 'evde kim yasiyor bilmiyormusunuz ne alaka' diye firca da isittiler, olay bitti sanmistim..
 
Bugun tam eve geldigimde kapida bir adam bir zarf elinde bizim kiz ile konusuyor 'iste ev sahibi geldi' dedi.Adam yine bu kisinin kayitlarda bu evde yasadigi muhtarlik ikametlerini incelediklerinde bu evde ikametgahi gorundugunu eger boyle bisi yoksa beyanda bulunmam gerektigini soyliyince tepem bir atti. Bu evde sadece bir Egeli soyadi tasiyan kisi var oda oglum, yuruyun muhtara gidiyoruz neymis bu isin asli dedim ve hep beraber muhtara gittik.. Muhtardaki el ile doldurulan aile kutugunde degil ama bilgisayar kayitlarindan girdiginde o isimli kisi bizim evde yasiyor gorunuyor.. Ben bir sinirle orada (yazili olarak) yanlisligin duzeltilmesini istedigimi soyledim. Ancak muhtarin lafi cok anlamliydi..
 
'Derhal duzelticegim allah kahretmesin hep boyle yapiyorlar secimler yaklasiyor ya bilgisayardan uygun gordukleri yer e sokuyorlar' dedi..
Yani anlayacaginiz sizlerle ayni soyad da birinide sizin eve koymus olabilirler..Resmi tebligat ile kadini aramasalar ruhum duymazdi..biride muhtardan oy kagidini alir ve benim sandigimda oy kullanirdi..
 
Kimbilir daha kac tane vardir..Bence muhtardan hem dairenizde kimlerin yasadigini, hemde bilgisayardan Soyadinizla aratin..

Hiç yorum yok: