21 Ocak 2008 Pazartesi

Milli Eğitim’in sitesinde ilginç bir hareketli logo!

Mersin İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün resmi internet sitesinde “hizmet içi eğitim”le ilgili bir bölüm var; bu bölümün en tepesinde de hareketli bir logo...

Adam kravatlı ama başına takke giymiş. Yanında bir kız çocuğu. Önlerinde de bir kitap açık. Sözüm ona adam kıza okumayı öğretiyor; fakat eliyle satırların üzerinde gezerken Arapça kitap okur gibi sağdan sola doğru gidiyor...

Diyeceksiniz ki, “Yine öküzün altında bir buzağı buldun...”

Ben bulmadım... Mersin neresi, ben neredeyim!

Bu sitenin düzenli kullanıcısı olan öğretmenler rahatsız olmuş bu hareketli logodan...

“Ne zamandan beri takkeli-kravatlı garip öğretmenler hizmet ediyor Türkiye’de? Ve bizim kitaplarımız sağdan sola doğru mu okunuyor” diye soruyorlar...

İlgililerine duyurulur!

Mustafa Mutlu

Sayfanın adresi: http://mersin.meb.gov.tr/hzm_web/index.html

Değişmesi olasılığına karşı fotografı:

Hiç yorum yok: